Schowek Twój schowek jest pusty
Twój koszyk jest pusty ...
» Regulamin

Regulamin

Regulamin sklepu:

Sklep internetowy stylovemeble.pl, jest własnością firmy STYLOVE MEBLE z siedzibą w Warszawie.

 

1. Sklep internetowy stylovemeble.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko ze strony http://www.stylovemeble.pl.
2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe.
3. Wszystkie ceny prezentowane na stronach sklepowych podane są domyślnie w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
4. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
5. Zamówienia w sklepie można składać 24h na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem serwisu internetowego www.stylovemeble.pl
6. Czas realizacji zamówienia, gdy towar jest na magazynie wynosi 4-14 dni roboczych po wpłacie, jest to liczba dni która zazwyczaj upływa od zaksięgowania płatności, potwierdzenia zamówienia do przygotowania wysyłki. W przypadku gdy nie ma towaru na magazynie czas realizacji może się wydłużyć do czasu aż importer ściągnie zamówiony towar z Indii. Dostawa u importera z Indii jest średnio od trzech do pięciu miesięcy.
7. Możliwe są następujące formy płatności:
a. Przelew – po zarezerwowaniu zamówionego towaru wysyłana jest do Kupującego faktura pro-forma, po jej opłaceniu towar zostaje wysłany.
c. Gotówka – zapłata gotówką podczas odbioru osobistego.
8. W przypadku niektórych rodzajów asortymentów stylovemeble.pl zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności do przelewu na rachunek bankowy.
9. Dostawa towaru realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub DPD, każda przesyłka jest ubezpieczona.
10. Odbiór osobisty odbywa się po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez pracownika sklepu.
11. Koszt transportu podawany jest podczas realizacji zamówienia.
12. Kurierzy mają obowiązek wnoszenia przesyłek po schodach o wadze nie przekraczającej 31,5 kg. Zgodnie z prawem przewozowym kurierzy nie mają obowiązku wnoszenia cięższych przesyłek, w związku z tym prosimy o przygotowanie się na taką sytuację.
13. Klient odbierając przesyłkę zobowiązany jest do sprawdzenia jej zgodności z zamówieniem. Potwierdzając odbiór Kupujący uzyskuje prawo własności towaru, oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem sprzętu.
14. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy odmówić jej przyjęcia oraz spisać protokół uszkodzenia. Protokół powinien posiadać kurier, musi on zostać spisany przez Kupującego w obecności kuriera, zgodnie ze stanem faktycznym.
15. Zgodnie z obowiązującym Prawem Przewozowym Klient, który zauważył uszkodzenie przesyłki po odjeździe kuriera może zgłosić ten fakt telefonicznie firmie kurierskiej. Przewoźnik ma obowiązek przysłać kuriera na miejsce dostawy w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki w celu spisania protokołu uszkodzenia. Reklamacje na uszkodzenia mechaniczne, powstałe podczas transportu nie będą rozpatrywane bez poprawnie wypełnionego protokołu szkody z kurierem dostarczającym przesyłkę oraz bez fabrycznego opakowania reklamowego towaru.
16. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, prosimy o kontakt z konsultantem sklepu stylovemeble.pl.
17. Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z konsultantem przed podjęciem decyzji o zakupie.
18. Złożenie zamówienia oznacza zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę stylovemeble.pl danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Pz.U.N 133 poz. 883.
19. Oferta prezentowana w serwisie stylovemeble.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.
20. W sprawach nie uregulowanych powyżej stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
21.   Reklamacje rozpatrywane są w terminie ustawowym 30  dni od zwrotu towaru przez klienta.
22. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym stylovemeble.pl oznacza zgodę na przetwarzanie przez sklep danych osobowych klienta oraz zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.

ADRES KONTAKTOWY:

Stylove Meble - meble kolonialne, stylowe, holenderskie, rustykalne
e-mail: sklep@stylovemeble.pl
Godziny otwarcia:
pon-pt. - 11.00-18.00


Przejdź do strony głównej

Zmiana języka

PolskiAngielski

Kontakt

  • STYLOVE MEBLE

    NIP: 9860122210
  • E-mail:sklep@stylovemeble.pl
  • Telefon881 922 308
  • Godziny działania sklepuPon-pt 11.00 - 18.00

Partnerzy

  • raty santander consumer bank
  • Opineo
  • PALETA
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).